بازدید رئیس گروه ارزیابی مؤسسات پژوهشی و رئیس گروه هوشمندسازی مرکز نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت عتف از مؤسسه

بازدید رئیس گروه ارزیابی مؤسسات پژوهشی و رئیس گروه هوشمندسازی مرکز نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت عتف از مؤسسه
به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، خانم دکتر میرزاپور،‌ رئیس گروه ارزیابی مؤسسات پژوهشی، و خانم مهندس ربیع‌نیا، ‌رئیس گروه هوشمندسازی نظارت و ارزیابی وزارت عتف، به‌منظور بحث و تبادل نظر درباره برنامه‌های راهبردی مؤسسه و توسعه و بهبود فرایندها و خدمات در بستر سامانه آموزش عالی (ساعا) ـ HES ـ و تمهیدات لازم جهت استقرار چرخه بهره‌وری در مؤسسه، در تاریخ 14 اسفند 1402، در مؤسسه حضور یافتند.
خانم دکتر میرزاپور و خانم مهندس ربیع‌نیا در ضمن بازدید از مؤسسه، در جلسه‌ای مشترک با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمد غفاری،‌ معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی، ‌دکتر اسماعیل رادپور، مدیر امور پژوهشی،‌ دکتر حسین جلیلیان،‌ مدیر نظارت و ارزیابی،‌ آقای سیدعلی حسینی،‌ مدیر امور اداری، و خانم سارا رحیمی،‌ آقای محمد فرعی، و آقای حسین آقاجان، از کارشناسان مؤسسه، حضور بهم رساندند.
در این جلسه در خصوص راهکارهای پیاده‌سازی فرایندهای تدوین شیوه‌نامه‌های لازم اجرایی پژوهشی در خصوص پیش‌بینی سازوکارهای ارتقاء کیفیت اجرای طرح‌های پژوهشی و تدوین و تکمیل فرایندهای لازم برای کلیه مراحل نحوه انتشار نتایج و دستاوردهای علمی پژوهشی مؤسسه و هم‌افزایی و همفکری در زمینه تکمیل برنامه‌های راهبردی مؤسسه و رفع برخی ایرادات و سوالات درباره سامانه ساعا و  تکمیل پایش اطلاعات پژوهشی مؤسسه و استقرار چرخه بهره‌وری در مؤسسه با تعامل و همکاری ارزنده مرکز نظارت و ارزیابی وزارت عتف بحث و تبادل نظر شد.  
همچنین، 
مقرر شد که تمهیدات لازم درباره تصمیمات گرفته‌شده در این جلسه توسط مدیران اجرایی مؤسسه پیگیری و اجرایی شود. شایان ذکر است این تعاملات می‌تواند در زمینه ارتقاء عملکرد مؤسسه و حرکت به سوی بهبودی فرایندهای اجرایی مؤسسه اثری بسیار چشمگیر و تأثیرگذار داشته باشد.   
 
۱۵ اسفند ۱۴۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.